Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

تراختور در آستانه بهترین خرید لیگ برتر

باشگاه تراکتورسازی در آستانه خرید بهترین بازیکن این روزیهای خط هافبک تیم ملی کویت است. آژانس نقل و انتقالاتی که پیش از این ولید علی را به استقلال پیشنهاد داده بود این بار یک هافبک میانی قد بلند کویتی را به تراکتورسازی پیشنهاد داده که شبیه جاسم کرار است. هافبکی بلند قامت با موهای بلند. صورتی کشید و تلی که با آن موهایش را می بندد. بازیکنی که در مسابقات غرب آسیا سال قبل ستاره مسابقات شد و یک گل هم به ایران زد.


این بازیکن می خواهد جای خالی کرار را در تیم قلعه نویی پر کند. قلعه نویی اخیرا بازیکن برزیلی تیمش یعنی رابسون چاوز را از اردوی ترکیه دیپورت کرد تا این بازیکن کویتی را به جای او در فهرست قرار دهد.

 

مرتضی اسدی کاپیتان جدید تراختور

مصاحبه با کاپیتان

اردو را چگونه می بینید؟

 

شرایط اردو خیلی خوبه ،بعضی روزها سه جلسه و بعضی روزها دو جلسه تمرین داریم.تمرینات عبارتند از هوازی ، استقامت و كار با توپ.

 

كار كردن با توپ موجب می شود كه بازیكنان از شرایط خوب دور نشوند بنظر من اردوی فوق العاده ای است و كمك می كند روند رو به رشدی داشته باشیم.

 

آیا تمریناتی كه انجام می شود نسبت به گذشته تغییری كرده؟

 

بالاخره هر مربی كه تیمی را تحویل می گیرد تفكری دارد . پارسال تمرینات خوبی داشتیم ، امسال هم تمرینات خوبی داریم . طبیعی است كه تفكرات مربیان  متفاوت هستند كار با توپ قلعه نوعی خیلی بیشتر از فصل گذشته است واین به توانایی بچه ها كمك می كند چون بازیكنان در كار با توپ است كه رشد می یابند و به هماهنگی می رسند.

 

از نظر تاكتیك وضعیت چگونه است؟

 

هنوز به فاز كار تاكتیكی نرفته ایم اما امیر قلعه نوعی چند تا روش دارند كه بعداز اتمام اردو در تبریز روی آنهاكار خواهند كرد.

 

مشاهده می شود كه آقای قلعه نوعی همیشه در تمرینات حضور كامل دارد با بازیكنان به میدان وارد شده و آنها را همراهی كرده و تا پایان كار همراه آنها است این چه تاثیری روی تیم دارد؟

 

تاثیر مثبت و خیلی خوبی دارد ، امیر خان بازیكن بزگی بوده هم در سطح ملی هم در سطح لیگ و مربی كار بلدی هم هست و به لحاظ توانایی فوتبالی به نظر من اسطوره فوتبال كشور است وهمین كه به میدان آمده و با بچه ها قاطی می شود انگیزه بچه ها را بالا می برد ، تیم را به هماهنگی می رساند و تیم را به معیارهای مد نظر خودش میرساند.

 

كادر فنی را در چه سطحی می بینید؟

 

من كمتر كادر فنی را دیده ام كه چنین صمیمی بوده و توانایی فنی بالایی داشته باشند امسال كادر تیم خیلی خوب هستند.

 

نظرتان نسبت به كاپیتانی خودتان چیست؟

 

امیر خان نظر لطف دارند كاپیتانی اصلا برایم مطرح نیست بلكه موفقیت تیم اهمیت دارد. ما همه عضو یك خانواده ایم و حكم برادری همدیگر را داریم كاپیتانی یك بازو بند بیشتر نیست كه آنهم شیر یا خط می اندازد اما ما میخواهیم یك فصل موفق داشته باشیم كاپیتان آدمی متفاوت با دیگران نیست همه باهم هستند و موفقیت تیم مهم است.

 

آمادگی تیم در چه حدی است؟

 

الان نمی توان گفت چون تمرینات فشرده وسنگین است خستگی زیادی به بدن وارد می شود و موجب افت می شود وقتی كه تمرینات روند عادی پیدا كرد و روزانه یك جلسه شد می توان اظهار نظر كرد .

 

با هواداران چه صحبتی دارید؟

من از هواداران بسیار سپاسگزارم تراكتورسازی را بیشتر با هوادارانش می شناسند تا با بازیكنانش ، هواداران همیشه لطف داشتند فصل سختی در پیش داریم هدف ما كسب سهمیه آسیا است و برای ان تلاش می كنیم در این مسیر به حمایت هواداران نیازمندیم كه باید با حضور در ورزشگاه و با صبر و حوصله تیم را حمایت كنند تا ان شاالله نتیجه ای در شان تراكتور بدست آوریم.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:مرتضی اسدی,كاپيتان,تراختور,,
  • یعنی جاسم کرار و آندو با رعایت سقف ، قرارداد بسته اند؟

    مدیرعامل تراکتورسازی گفت: باورم نمی شود که تیموریان و کرار که حاضر نشدند با ما حتی بالاتر از سقف توافق کنند، با رعایت این قانون به استقلال رفته باشند.

     محمد حسین جعفری در گفت و گو باپانا با اشاره به وضعیت تراکتور در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: شرایط طوری بود که قلعه نویی و ما در آرامش سعی کردیم، کار کنیم. ما دنبال ستاره نبودیم. دنبال تیمی بودیم که بتوانیم با توجه به امکانات بالقوه ای که در تبریز است، تیمی منسجم ببندیم. وی افزود: خیلی بحث ستاره نبود و دنبال بازیکنانی رفتیم که سرمربی به آنها اعتقاد داشت. درست است که بازیکنان خوبی آوردیم و آنها در پرسپولیس و استقلال بازی کرده اند ولی ستاره مشهور نبودند. به نظرم آن طور که عکس بازیکنان در صفحه اول روزنامه ها به عنوان ستاره چاپ می شود، این بازیکنانی که گرفتیم آن طور ستاره نیستند. مدیرعامل تراکتور تصریح کرد: در بحث تیم بستن امسال 3 مسئله برای ما حائز اهمیت بود. اول تیمی ببندیم که ازعهده هزینه های آن برآییم. دوم بازیکنانی را بگیریم که بتوانیم با آنها به نتیجه برسیم و سوم این که تیمی درست کنیم که هوادارانی که روی سکو هستند، نگران آن نباشند و فوتبال زیبا را ببینند.

    جعفری گفت: بحث هدفگذاری مطرح نیست. همه 18 تیم لیگ برتر دوست دارند قهرمان لیگ و حذفی شوند وسهمیه بگیرند. هیچ تیمی برای حذف شدن نمی آید. ما هم یکی از این تیم ها هستیم و مدعی خواهیم بود. من انتظارات هواداران را رد نمی کنم اما بستن تیم و آوردن یک سرمربی خوب تنها بخشی از مدعی بودن است. وی در مورد برنامه خود برای جذب بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: ما طبق لیست سرمربی بازیکن گرفتیم و تقریبا همه آنهایی را که دوست داشتیم، جذب کردیم. البته ما به استقلال شبیخون نزدیم. این استقلال بود که شبیخون زد. آنها آندو، کرار و نصرتی را از ما گرفتند هرچند بعد نصرتی را به پرسپولیس دادند. استقلال شبیخون هم نمی زند، بمب می ترکاند. باید بگویم که جذب بازیکن از این تیم و آن تیم امری عادی است و نباید حساسیت به خرج داد.

     مدیرعامل تراکتور افزود: ما آرفی و رودریگو را به عنوان بازیکن خارجی داریم و با رابسون چاوز سانتانا هم قرارداد امضا کردیم ولی این که این بازیکن بتواند انتظارات ما را برآورده کند یا نه باید منتظر بمانیم. احتمال دارد او را نگیریم. البته قلعه نویی از وضعیت تیم کلا راضی است و محکم پای کار ایستاده است. جعفری در پاسخ به این سوال که آیا سقف قرارداد را رعایت کردید؟ گفت: تمامی تیم های می گویند که رعایت کردیم. آنچه فرم سازمان لیگ بود را رعایت کردیم. البته به ظاهر همه رعایت کردند ولی ببینید بازیکنانی که 2 برابر سقف می گفتند الان در چه تیمی هستند. اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم واقعا هیچ تیمی رعایت نکرده است. وی تاکید کرد: من به هیچ کس کاری ندارم و اعتراضی هم نیست ولی وقتی با آندوتیموریان و کرار صحبت کردیم و به آنها گفتیم که سعی می کنیم بالای سقف قرارداد را برای شما در نظر بگیریم، نماندند. باورم نمی شود که این بازیکنان با رعایت سقف قرارداد به استقلال رفته باشند. البته آندو به ما گفت یا قطر می روم یا تراکتور که سر از استقلال درآورد.

    مدیرعامل تراکتور ادامه داد: این که بازیکنان بزرگ و درجه اول باید بیشتر بگیرند، خوب است ولی این قانون نمی تواند جلوی هرج و مرج را بگیرد. قانون که زورکی نمی شود. همه تیم ها برای راضی نگه داشتن سازمان لیگ به ظاهر رعایت می کنند. ما حقیقت فوتبال را که نباید مخفی کنیم. باید یک فکر اساسی کرد. جعفری گفت: اگر بخواهیم به نتیجه ای برسیم باید مقررات و سازکار درستی را در پیش بگیریم. این فرم ها همه به نفع بازیکنان است. الان چه اهرمی برای کنترل بازیکن در این فرم است؟ بالاخره این مشکلات است و همه وقتی می خواهند تیم ببندند این قانون باعث می شود که کمی روند آنها با مشکل روبرو شود. من به عنوان مدیرعامل تراکتور تا آنجا که توانستم حداکثر قانون را رعایت کردم.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:جاسم کرار,آندو,
  • اکبرپور و حاج صفی قرارداد دوساله بستند


    تیم تراکتورسازی فردا برای اردویی 10 روزه راهی ترکیه می شود. این تیم در کمپی به نام پندیک در استانبول و در هتل گرین‌پارک اقامت می کند.

     

    احسان حاج صفی و سیاوش اکبرپور دو خرید تازه تاکتور سازی قرارداد خود را با این تیم در هیئت فوتبال ثبت کردند. تراکتورسازی فردا برای اردویی 10 روزه راهی ترکیه می شود. این تیم در کمپی به نام پندیک در استانبول و در هتل گرین‌پارک اقامت می کند. تراکتورسازی با کلیه نفرات خود راهی ترکیه می شود و احسان حاج صفی هم که گفته می شد شاید به دلیل مشکل خروجی نتواند همراه این تیم برود به دلیل اینکه از امروز سرباز باشگاه تراکتورسازی به شمار می رود مشکلی برای خروج ندارد

     

    که البته اکبرپور در  آخرین مصاحبه خود اعلام که نمیتواند راهی ترکیه شود و قصد دارد در تهران به فیزوترابی خود ادامه دهد

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:قلعه نویی,ترکیه,تور ترکیه,سیاوش اکبر پور,احسان حاج صفی,حاج صفی,
  • قلعه نویی:چه کسی گفته رنگ پیراهن تیم را عوض می‌کنم؟

    امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: « نمی دانم چه هیزم تری به برخی از رسانه ها فروخته ام که هر روز یک داستان جدید برایم درست می کنند؟ تا وقتی در تهران و باشگاه استقلال بودم یک جور داستان سرایی می کردند و بعد در زمان حضورم در اصفهان به کارهای خود ادامه دادند و حالا هم سراغ تراکتورسازی آمده اند و هر روز یک شایعه درباره بنده و این تیم درست می کنند!»

    وی در توضیح این موضوع گفت:«یکی از رسانه ها خبر داده است که قلعه نویی در گفت‌وگو با مسوولان تراکتورسازی شرط کرده که این فصل باید رنگ پیراهن تیم تغییر کند و قرمز نباشد! باور کنید اینجا مردم جور دیگری به فو تبال نگاه می کنند و چنین اخباری آنها را ناراحت می کند.بنده در کدام تیم از این شرط و شروط گذاشته ام؟ من به آرمانهای تراکتورسازی احترام می گذارم و این تیم را با همین شرایط و با همین رنگ پیراهن قبول کرده‌ام. مگر در سپاهان به کسی گفته بودم رنگ لباس تیم باید تغییر کند که حالا در تبریز چنین شرطی بگذارم؟ آقایان، از این کارهای کثیف دست بردارید و بدانید نان اینگونه خبرسازی‌ها حلال نیست.»

    سرمربی سابق استقلال تهران در انتها به وضعیت نقل و انتقالات تیم خود اشاره کرد و به برنا گفت:«سهمیه لیگ برتری نداریم و تنها می توانیم بازیکن خارجی بگیریم که مقدمات حضور یک هافبک برزیلی فراهم شده و بزودی وارد ایران می شود که با وجود این بازیکن و با توجه به خرید های قبلی تیم، به آینده بسیار امیدوارم و تلاش خواهم کرد تا تیمی در شان طرفداران تراکتورسازی روانه لیگ برتر نمایم.»

    فارس با شعور , ترک بی فرهنگ... ؟؟؟

    اندیشمندان فارسی گویش پس از سالها تحقیق نظراتشان را اعلام کردند: «اگه جمعیت شما ترکها زیاده بخاطر اینه که هر خانوادتون یه اتوبوس بچه پس انداختین مثل ...».
     
    اندیشمندان عزیز جمعیت ما زیاد است. به قول شما هرکدام از ترکها مثل ... یک اتوبوس بچه پس می‌اندازند و آن بچه‌ها می‌شوند قزلباش که خلیج فارس (یا همان عربی) شما را از استعمار پرتغال برهانند.

    می‌شوند باکری تا برای حفظ سرزمین پرشیای شما شهید شوند.

    ترکها بچه پس می‌اندازند تا کویر اصفهان را گلستان کنند و شما به سی‌وسه‌پلش بنازید و به نقش جهانش به عنوان نماد قوم پارس! به عالم و آدم نشانش دهید. تازه می‌توانید اسم
     اللهوردی‌خان را هم از روی پل بردارید و رویش اسمی بگذارید که خودتان دوست دارید.
     
    ترکهای بی‌فرهنگ بی‌هویت وحشی به فردوسی مجال می‌دهند تا شعر بگوید و شاهنامه‌اش بشود کتاب ملی فارسی‌زبانهای دنیا.
     
    اصلا فارسهای تهران نشین خدا هستند. کدام تهران؟ همان شهری که آقامحمدخان ترک نفهم بی‌شخصیت پایتختش
     کرد تا شمای فارس باشخصیت بافرهنگ ساکنش شوید و سرور همه کائنات گردید!

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:مشاهیر ترک,اسطره های ترکی,نام آوران ترک,,
  • درخواست هواداران کاپیتانی را به مهدی کیانی بدهید

    كیانی: كادر فنی برای بازوبند كاپیتانی تصمیم گیرنده نهایی است

    هافبك میانی تعصب تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز معتقد است، كه تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب كاپیتان تیم بدون شك كادر فنی است. مهدی كیانی بازیكن جنگنده تیم فوتبال تراكتروسازی تبریز افزود: اگر چه در حال حاضر قدیمی ترین بازیكن تیم تراكتورسازی محسوب می شوم و در سه سال حضورم در این تیم نیز واقعا با تعصب عمل كرده ام اما باز هم معتقدم كه تصمیم گیرنده نهایی برای موضوع كاپیتانی، كادر فنی است و دخالت بازیكن در این امور، دور از اخلاق حرفه ای گری است.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:حاشیه های انتخاب کاپیتان تراختور,کاپیتان لیگ برتر,کاپیتان تراختور,
  • برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر ایران

    مراسم قرعه کشی یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز با حضور نمایندگان تیم ها، مسئولان سازمان لیگ، مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد که طی آن برنامه نیم فصل اول این رقابتها مشخص شد.

    هفته اول:
     * پرسپولیس تهران- ملوان بندرانزلی
    * داماش گیلان- صنعت نفت آبادان
    * فجرسپاسی شیراز- نفت مرکزی
    * مس کرمان- شهرداری تبریز
    * سپاهان اصفهان- استقلال تهران
    * سایپای البرز- مس سرچشمه رفسنجان
    * تراکتورسازی تبریز- صبای قم
    * راه آهن شهرری - ذوب آهن اصفهان
    * فولاد خوزستان - شاهین بوشهر

    هفته دوم:
    * ملوان بندرانزلی- راه آهن شهرری
    * شاهین بوشهر- پرسپولیس
    * مس سرچشمه رفسنجان- فولاد خوزستان
    * ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز
    * صبای قم - سپاهان اصفهان
    * شهرداری تبریز - سایپای البرز
    * صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز
    * استقلال تهران - داماش گیلان
    * نفت مرکزی - مس کرمان

    هفته سوم:
    * پرسپولیس تهران - شهرداری تبریز
    * ملوان بندرانزلی - مس سرچشمه رفسنجان
    * فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان
    * مس کرمان - استقلال تهران
    * سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان
    * سایپای البرز - ذوب آهن اصفهان
    * تراکتورسازی تبریز - شاهین بوشهر
    * راه آهن شهرری - صبای قم
    * فولاد خوزستان - نفت مرکزی

    هفته چهارم:
    * داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز
    * شاهین بوشهر -  ملوان بندرانزلی
    * مس سرچشمه رفسنجان - پرسپولس تهران
    * ذوب آهن اصفهان – فولاد خوزستان
    * صبای قم – سایپا البرز
    * شهرداری تبریز – سپاهان اصفهان
    * صنعت نفت آبادان – مس کرمان
    * استقلال تهران- فجر سپاسی شیراز
    * نفت مرکزی - راهن آهن شهرری

    هفته پنجم:
    * پرسپولیس - صنعت نفت آبادان
    * ملوان بندرانزلی - ذوب آهن اصفهان
    * شاهین بوشهر- صبای قم
    * مس کرمان- فجر سپاسی شیراز
    * سپاهان اصفهان- نفت مرکزی
    * سایپای البرز- داماش گیلان
    * تراکتورسازی تبریز- شهرداری تبریز
    * راه آهن شهرری- مس سرچشمه رفسنجان
    * فولاد خوزستان - استقلال تهران

    .: ادامه مطلب :.

    پیشنهاد ثبت تراكتور در تقویم آذربایجان و ثبت جهانی آن

    بیاید بر داشته ای که داریم تا ابد غرور ورزیم. داشته ای که خیلی ها در رویاهای خود آن را نه دیده اند و نه شنیده اند. رویاهایی که تنها می توانست از حس حماسه گونه آذربایجانیها سرچشمه بگیرد.رویاهایی که کم کم به واقعیت نزدیک می شوند و زیبایی های آن دو چندان میشود. تراختور تیمی نیست که قدمهای آن در آسیا باشد و صدای آن با هواداران بی شمارش به گوش جهانیان نرسد.



    جشنی به جشنهای سالانه خود اضافه کنیم

    آیا موقع آن نیست که ما روزی را به نام تراختور در تقویم آذربایجان ثبت کنیم و آنروز را جشن بگیریم؟ چرا نباید جشنی به جشنهای سالانه همچون نوروز و شب چله ... اضافه کنیم؟ چرا روزی نباشد تا دختران آذربایجان با تمام وجودشان تراختور را صدا بزنند؟ دخترانی که بدون ادعا عاشق تراختور هستند  . چرا نباید کانونهای گرم خانواده آذربایجانیها به یمن تراختور شاد و قرمزپوش شود؟


    جشنهای سنتی به علت ساختار و آداب وِیژه آن، رنگ و بوی اصلی خود را در زمان کنونی از دست داده اند و می بایستی جشنی به این جشنها اضافه شود تا آهنگ شادی را بر دلها بنوازد. و چه بهانه ای بهتر از تراختور آذربایجان. جشنی که می تواند به

    علت معاصر بودن و حال و هوای آن  کمبود جشنهای سنتی را پر نماید.

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:تقویم آذربایجانی,ثبت تراختور در تقویم,
  • اي خداااا

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.ir

    Azərbaycan-Traxtor

    تراختور در آستانه بهترین خرید لیگ برتر

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    وبلاگicon